  • Data: 2006-02-23 01:15:22
    Temat: Re: Hasła jednorazowe sms w mBanku - działają wam?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK napisał:
    > Marcin Lubojański zapodał:

    > Orange JI - mam od dłuższego czasu (testowałem usługę) - sms dochodzi
    > natychmiast.

    To chyba zalezy od mocy przerobowych konkretnego BTS-a w obszarze, gdzie
    się znajdujemy. Pamiętam, ze będąc kiedyś u kuzyna próbowałem wysłać SMS
    i przez długi czas mi się nie udawało. Udałem się do innej części miasta
    i wysłał bez problemu. Podobnie jest z odbieraniem. Kolejkuje odebrane z
    centrum SMS wiadomości i czeka na ich wysłanie aż się zwolnią kanały
    transmisyjne.

    K.