  • Data: 2006-03-26 08:36:31
    Temat: Re: Hej Demoliberalne lewactwo!
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedzcie mi jak to jest, że gdy w Polsce się coraz
    > głośniej mówi o wiosennych porządkach, to złotówka

    Dzień Dobry, panie Dorn :)

    Filozof zadał ciekawe pytanie, nikt nie odpowiedział, a i poziom odpowiedzi
    taki, że na troli nadają sie raczej odpowiadajacy, a nie filozof.
    Do Filozofa. Zgadzam się z Tobą, że w tej chwili mamy jeden wielki kwik
    starych układów, które boją się oderwania od koryta. Przedstawiają wszystko
    w czarnych barwach - jakby swiat sie miał zawalić. Wystarczy sobie przejrzeć
    tytuły w Gazecie Wyborczej. A stan gospodarki jest dobry i zmiana układu
    politycznego go nie pogorszy. Kurs złotówki w średnim terminie zależy
    głównie od tego co sie dzieje na EUR/USD.

    pzdr
    j.