  • Data: 2009-02-19 10:56:30
    Temat: Re: Historia kredytowa w PL
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lut, 05:40, MM <n...@i...pl> wrote:

    > Niech idą w diabły z tym swoim płatnym scoringiem. Pomimo zapłacenia nie
    > podali, bo jak się okazało dopiero po czasie, nie wyznaczają scoringu
    > gdy istnieje zaległość powyżej 180 dni.

    A to rzeczywiscie ciekawe. Zeby konsumentowi nie pogorszyc
    samopoczucia negatywnym rezultatem? ;) Jak na instytucje, ktora kosi
    za te usluge 35 zl (w porownaniu z $7-$8 w US) to niezle...

    > Lipa z tym BIKowskim scoringiem.

    Zeby im oddac sprawiedliwosc, chyba zaden bank na swiecie nie "musi"
    traktowac 'score' z biura kredytowego jako dogmatu, tylko bierze
    informacje i sam wylicza stosujac wlasne kryteria. Tylko ze zazwyczaj
    koncowe rezultaty sie pokrywaja albo sa zblizone.

    Co mnie bardziej niepokoi w przypadku BIK to ta dowolnosc, o ktorej
    bylo wczesniej: jeden bank nie podaje informacji do BIK, inny podaje
    bledna, jeszcze inny nie korzysta albo korzysta selektywnie.