  • Data: 2009-09-14 14:58:12
    Temat: Re: Historia pewnego skimmingu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MałgosiaK wrote:

    > Obecnie oczekujemy na ostateczne potwierdzenia dotyczące zaistniałej
    > sytuacji. W przypadku potwierdzenia, iż utrata środków jest wynikiem
    > skimmingu Klienci odzyskają swoje środki.

    aha, tez tak mialem
    ktoś posłużył się moją kartą. Dokładnie tak samo było.
    W momencie telefonu do banku karta została zastrzeżona, a bank udzielił
    mi kredytu w wysokości zablokowanej kwoty na czas rozpatrywania
    reklamacji. Pieniądze były dostępne na koncie zanim zakończyłem rozmowę.
    Moża czas na nowe standardy?