  • Data: 2011-09-09 23:38:25
    Temat: Re: Hocki, Eurobank - cd.
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    BI <f...@o...pl> wrote on 2011-09-09_19:08

    > Jeśli ma się to odbywać na zasadzie chybił-trafił, to ja
    > dziękuję za taką oczywistą prawdę. Już próbowałem kiedyś i
    > pozostałem z niezrealizowanymi zleceniami zewnętrznymi...

    Chyba jesteś mało zahartowany w walce z bankami ? :-)))

    Poczytaj lepiej w jednym z sąsiednich wątków, co dzieje się z kasą
    na kontach kart kredytowych. Może wtedy stwierdzisz, że problemy z
    EB zawierają chaos w wersji pozwalającej na oszacowalnie ryzyka i
    jego eliminację (pewnym kosztem oczywiście) i że to jest pikuś w
    porównaniu do Chaosu przez duże C spotykanego gdzie indziej ;-)

    witrak()