eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHocki w EB › Re: Hocki w EB
  • Data: 2011-09-05 12:14:22
    Temat: Re: Hocki w EB
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bzdreg <b...@n...com> wrote on 2011-09-05_11:11
    > Wiemy od dawna, że system EB jest "sprawny inaczej". Dzisiaj
    > dysponuję sobie przelew między własnymi rachunkami (z RO na
    > KO), chwilę czekam, parę razy odświeżam, widzę go w końcu w
    > historii RO jako Wykonany, przechodzę na KO, kasa jest,
    > wklepuję przelew zwykły. Po klepnięciu jakiegoś "Dalej" - zonk!
    > Niewystarczające środki! Patrzę do góry - faktycznie, saldo jak
    > sprzed zasilenia. Wracam do "Produkty" - przelew jakoby się nie
    > wykonał, a przecież go widziałem jako wykonany i środki były na
    > miejscu! Co więcej- kasa wróciła na RO. Po chwili znów jest
    > tak, jak być powinno, czyli kasa jest na docelowym (KO).
    >
    > Stukam do czatpanienki z pytaniem, czy mają awarię, bo nie
    > wiem, czy mam poczekać, czy ryzykować, że tym razem kasa
    > pójdzie w powietrze. Panienka idzie w zaparte, coś pisze o
    > odświeżaniu i przelogowywaniu się.
    >
    > Radzę Wam ustawiać sobie pod klawiszem półautomatyczne zrzuty
    > ekranu, bo wmówią Wam, że zwidy macie.
    Walczę z nimi "w tym temacie" od dłuższego czasu. Sprawa jest
    prosta - opisałem już to kiedyś zjawisko.

    Zwykle po zalogowaniu pierwszy przelew tak jest traktowany (już
    drugi zazwyczaj zostaje uwzględniony w środkach dostępnych bardzo
    szybko). Jeśli istnieje rozbieżność pomiędzy środkami dostępnymi
    na koncie docelowym a historią tego konta, trzeba (po wyświetleniu
    historii i stanu tego konta) wylogować się. Po ponownym
    zalogowaniu *zwykle* jest OK. Problem w tym, że nie zawsze, do
    czego bank nie chce się przyznać. Dlatego od jakiegoś czasu po
    stwierdzeniu braku aktualizacji środków dostępnych robię zrzuty i
    dopiero robię wy/zalogowanie, aby mieć dowód jak było.

    W każdym razie należy składać reklamację, bo w końcu aktualizacja
    powinna się odbyć - system *zawiera* błąd i zmuszanie klienta do
    dodatkowych manipulacji jest nieuzasadnione.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1