    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Hop hop zlotko i srebro-luby
    Date: Wed, 16 Sep 2009 19:46:40 +0100

    fatso wrote:
    > Goraczka zlota zalewa ludziom oczy- ale co wy tam, w tej Pomrocznej
    > widzicie?
    > Wlasnie w ten dzien natchniony, gdy zloto wybija sie w gore nareszcie,
    > polnocno-irlandzka kompania Galantas Gold oglosila udane wyniki
    > swoich poszukiwan.
    > Akcje juz 130% wyzej i ja sam zdolalem sie zalapac po 6.9p i 6.8
    > pena, na przeszlo 100 tys sztuk
    > akcji notowanych na LSE jako GAL
    >
    > Starzy wyjadacze mowia: zloto najtaniej jest kupic gdy ono jest
    > jeszcze w ziemi.
    > Ale ja nie zamierzam czekac na jego wydobycie. Po poludniu wejda
> [...]

    Jak w ruskiej tesknej piosence: jeszczcio raz no i mnogo raza jeszcio
    raz(ale juz szmalu na wiece szalenstwa nie mam)
    Dokupilem po 6.5p i mam teraz rowne 110K GAL, jakies pol promilla calej
    kopalni zlota! Oni sa tzw cash positive,
    produkuja ok 1 tys uncji zlota miesiecznie ale glowna ich rola to
    exploracja. Dzis wieczorem kazdy Polak moze ich
    obserwowac w Toronto, ot tam:
    http://minesite.advfn.com/shareprice.php?symbol=TX^G
    AL
    <http://minesite.advfn.com/shareprice.php?symbol=TX%
    5EGAL>
    Jak na razie i tam ida jak burza do przodu.

    Czy ja jestem Ksiaze czy Zebrak? Najblizswze kilka dni to pokaze.

    fatso