    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Hop hop zlotko i srebro-luby
    Date: Wed, 16 Sep 2009 21:15:34 +0200

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    news:hoasm.170641$e%2.15539@newsfe13.ams2...

    > Jak w ruskiej tesknej piosence: jeszczcio raz no i mnogo raza jeszcio
    > raz(ale juz szmalu na wiece szalenstwa nie mam)
    > Dokupilem po 6.5p i mam teraz rowne 110K GAL, jakies pol promilla calej
    > kopalni zlota! Oni sa tzw cash positive,
    > produkuja ok 1 tys uncji zlota miesiecznie ale glowna ich rola to
    > exploracja. Dzis wieczorem kazdy Polak moze ich
    > obserwowac w Toronto, ot tam:
    > http://minesite.advfn.com/shareprice.php?symbol=TX^G
    AL
    > <http://minesite.advfn.com/shareprice.php?symbol=TX%
    5EGAL>
    > Jak na razie i tam ida jak burza do przodu.
    >
    > Czy ja jestem Ksiaze czy Zebrak? Najblizswze kilka dni to pokaze.
    >

    > fatso

    widze ze sporo bedzie chcialo sprzedac po 10,5 pena.... o ile tam dojdzie.
    http://uk.finance.yahoo.com/echarts?s=GAL.L#chart30:
    symbol=gal.l;range=my;indicator=volume;charttype=lin
    e;crosshair=cross;ohlcvalues=0;logscale=off;source=u
    ndefined

    george

    P.S trzymam kciuki, za 50% od 30K pln mozna kupic pare twardych sreberek co
    moze sie okazac (wedle ostatnich newsow) calkiem niezlym interesem.
    Mandaryni nieopatrznie puszczaja srebrne kawalki na youtube.
    http://www.youtube.com/watch?v=PqFpl31UwPI&feature=p
    layer_embedded