  • Data: 2009-10-08 21:22:50
    Temat: Re: Hop hop, zlotoluby-bywajcie
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Paź, 22:05, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
    > nie jestem wielbicielem zlota, ale wychodzi mi że jeszcze porosnie w usd...
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.

    Co tłum może zrobić ze złotem i srebrem najlepiej widać w latach 70 -
    80
    To było ponad 1000% zwyżki.
    Jak połowa świata dojdzie do wniosku, że metale szlachetne to jedyna
    realna wartość, to nic tego nie zatrzyma. Tak działa giełda, bańka za
    bańką.

    Minus tego planu. Na wszystkich portalach czytam o gorączce zakupów
    złota przez Polaków. Kontrariański model grania zakładałby sprzedaż w
    tym momencie.