eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHotel skubnął mi 100 USD z konta › Re: Hotel skubnął mi 100 USD z konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!n
    ews.ipartners.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-o
    nline.de!t-online.de!newsrouter.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-fo
    r-mail
    From: "fotech" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ag3j1n$quv$1@news2.tpi.pl>
    Subject: Re: Hotel skubnął mi 100 USD z konta
    Lines: 33
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <WJdV8.144619$IR.2162426@news.chello.at>
    Date: Fri, 05 Jul 2002 09:33:42 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.29.214
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1025861622 62.179.29.214 (Fri, 05 Jul 2002 11:33:42 CEST)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 05 Jul 2002 11:33:42 CEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:191690
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nocowałem ostatnio w hotelu za granicą i zdarzył mi się przykry wypadek.
    Gdy
    > wróciłem do kraju okazało się, że hotel obciążył moje konto kwotą ponad
    > 100USD. Wyjechałem z hotelu 30.06.2002r., a obciążenie miało miejsce
    > 01.07.2002r., z konta kaska zeszła 04.07.2002 - czyli wczoraj. Co mogę
    > zrobić, do kogo się zwrócić z reklamacją??? Jak się meldowałem Hotel
    > zarządał karty celem gwarancji pokrycia nieprzewidzianych transakcji -
    > mogłem dać gotówkę ale nie miałem zamiaru blokować 50 USD, na kaucję. Przy
    > wymeldowywaniu oddali mi nadpłatę, która powstała przy płaceniu (z góry)
    za
    > hotel, w związku z brakiem dodatkowych wydatków.
    >
    > Kroki, które na razie podjąłem to zwróciłem się do banku (mBanku)
    (zgłosiłem
    > nieprawidłową transakcję) i hotelu - poprosiłem o wyjaśnienia.
    >
    > Czy ktoś miałe kiedykolwiek podobne przeżycia? Do kogo ewentualnie się
    > zwrócić?

    Cos dla mnie nie jest jasne ... jaka to karta robiles ? Electronem ?
    Do gwarancji w Hotelu sie uzywa na ogol wypukłych - zostawiaja sobie druczek
    na wszelki wypadek, i wypełniaja jak musza..
    Jesli pokryles wszystko przy zwalnianiu pokoju, to powinni go wyrzucic.
    Jesli dawałeś electrona jako gwarancje - to Ci zciagneli kase ( z
    opoznieniem) i z takim samym opoznieniem odblokuja.
    Najlepiej w Hotelu mowic - nie mam kart ... i nie zamierzam korzystac z
    dodatkowych uslug, to na ogol zamyka gebe...
    W Mariottcie w Wawie wystarcza 3 zolnierskie slowa, zeby zrezygnowali z
    kaucji...

    Wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1