  • Data: 2011-02-07 08:35:13
    Temat: Re: I Niestety G...
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Sytuacja teoretyczna.
    >
    > Co powiecie o sytuacji, że chcę np. walić szorciaki po 2768, a tu total
    > padaka nic nie działa na styku z BM.
    > Telefon do POK ze zleceniem, a tu odmowa wykonania zlecenia "bo nic nie
    > działa"
    > Zysk teoretyczny, nie ma otwartej pozycji do awaryjnego zamykania tylko
    > chęć otwarcia nowej.
    > 30p poszło w p. bo z 68 pojechano na 38.
    >
    > Byłaby w tej teoretycznej sytuacji podstawa, żeby ich trochę za takie
    > standardy ISO-500-2900:) szarpnąć?
    >
    > Pozdrawiam

    Wszystko zależy od umowy. Umowa cywilna jeżeli nie jest sprzeczna z prawem
    to rzecz święta. Jeżeli w umowie są takie zobowiązania jakie byś chciał żeby
    były to masz sprawę wygraną. Musisz jeszcze udowodnić ile kontraktów i po
    jakiej cenie i kiedy chciałeś otworzyć. Zacznij od dokładnego przeczytania
    umowy i przypomnij sobie na co się umówiłeś ze swoim DM.