    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: I po karcie mBank WP
    Date: Tue, 2 Mar 2004 22:30:36 +0100

    > No proszę, a ja słyszałam, że jednak karta z WP będzie...
    > Nawet jestem napalona na tą całującą sie parę...
    > Choćby nawet nie było okresowo bezpłatnego dostępu do serwisu
    > erotycznego... ;-)))
    >
    > --
    > luzyta

    Wszystko zależy od tego czy WP przetrwa. Jak wiadomo upadłość nie oznacza od
    razu zniknięcia firmy z rynku (nowe prawo upadłościowe weszło 01.10.2003).
    Jeśli WP się wygrzebie z kłopotów to pewnie karta będzie. Swoją drogą
    ciekawią mnie pewne kwestie finansowe (wydaje mi się, że to portal płaci za
    markę na karcie)