  • Data: 2009-01-27 12:07:11
    Temat: Re: I po zjazdach
    Od: Sheen <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam się. Jest tak, jak pisałem 17.01:
    "(...) obecnie (w ostanim tygodniu stycznia) osiągniemy dno fali 1 w
    trójce korygującej hossę (czyli cała obecna bessa to trójkowa korekta
    hossy). Potwierdzeniem tego będzie właśnie zamknięcie miesiąca powyżej
    ~4504.

    Później nastąpi fala 2, którą - jak mówił Dieter - większość weźmie za
    nową hossą. Potrwa ona kilka miesięcy i wyniesie DAX na 5700-5800."

    Trochę się walnąłem w opisie, bo przecież dno fali 1 było w
    październiku, ale zeszliśmy niemal do tego poziomu.

    Teraz zauważam, że rysuje się potencjalny ORGR (na FW20 też), który da
    nam wzrost na początek do ok. 1787 (pierwszy tydzień lutego). Warto
    wziąć longa po ok. 1585.