  • Data: 2009-01-27 18:36:30
    Temat: Re: I po zjazdach
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości
    news:glnifj$a2r$1@inews.gazeta.pl...

    > Też miałem to napisać... :)
    > Ale chyba jeszcze nie wszystko stracone, chociaż zawał blisko.

    Moim zdaniem Dieter się nie rąbnął dzisiaj i będziemy jutro czytać jak to
    piątkowe lepsze dane o sprzedaży domów w USA ciągną giełdy w górę -
    zobaczycie.

    Poza tym sprzedaż detaliczna trzyma mnie póki co przed popadaniem w skrajny
    pesymizm - jak zobacze następne dane za styczeń to będę weryfikował
    prognozy, ale generalnie sądzę że idzie up na przebicie 2k spokojnie.
    --

    P a l m @