  • Data: 2010-08-09 09:52:42
    Temat: Re: I poda....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" i3oho4$oic$...@i...gazeta.pl

    > W normalnej małej firmie (z takimi mam tylko do czynienia) liczy ilość, klientów,
    sprzedaży itd.

    > Tylko w takich molochach typu bank, operator gsm czy tv takie cuda się dzieją.
    > Na prawdę pracownicy są rozliczani od złapania "nowego"
    > "Wyższa kultura" czy coś jarają? :-)

    Chyba są rozliczani od nowego. Na przykład dostają prowizję od
    otworzonej nowej karty. Dlatego też bankierki Multi wysyłają
    mnie di Auchan, abym pertraktował odbiór zatrzymanej tam karty.
    Przy dawaniu nowej były bardziej pracowite -- akurat wtedy miałem
    spory kłopot z ręką. Odebrałem kilka telefonów i SMS w sprawie karty.
    Teraz, gdy nikt bankierkom nie płaci za uaktywnienie karty, nie robią nic. :)

    Kolejna reklama iPoda przywędrowała do mnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'