  • Data: 2011-06-24 07:02:55
    Temat: Re: IB - gdzie regulaminy ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:iu1bqs$hec$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem gdzie się podziała u nich, konsultant pewno coś zezna, ale wersję dla
    > indywidualnych masz tutaj:
    > <http://www.4shared.com/document/xwZArGR6/REGULAMIN_
    LOKATA_Antyinflacyjn.html>

    Dzięki, bo właśnie zasiliłem pierwsze wnioski i chciałem sobie
    "zdeponować" na kompie regulamin, (pamięć białkowa ulotną jest)
    - a tu taki ZONK ;)

    A swoja droga, widze ze zjechali z 6 na 5,75
    i obnizyli "indeksacje" z 1,5 na 1% ?
    - to tym bardziej szkoda zeby zlozone wnioski przepadly