  • 1. Data: 2010-04-11 17:55:14
    Temat: Re: II Wielka Emigracja zwija sztandary
    Od: v...@a...pl

    fatso

    ty mendo wypierd..laj

  • 2. Data: 2010-04-11 18:35:03
    Od: fatso <f...@n...com>

    v...@a...pl wrote:
    > fatso
    >
    > ty mendo wypierd..laj

    to ty wypierdalaj z mojego kraju a przynajmniej sie w nim nie pokazuj

  • 3. Data: 2010-04-12 05:52:20
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > to ty wypierdalaj z mojego kraju a przynajmniej sie w nim nie pokazuj

    a ktory to Twoj kraj?

    Anglia czy Izrael?

  • 4. Data: 2010-04-12 09:13:10
    Temat: Re: Wczoraj u Boboli
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    > Kaczor by oblecial w tloku, czekalem tez na piesni patriotyczne. Na Boze
    > cos Polske spiewane przez napitych i wiec nagle odwaznych Polakow za
    > swietej nieboszczki Komuny.

    EEE to ja sie tam mocno zdziwil wczoraj w osiedlowym kosciolku
    na "Boze cos Polske", bez namów celebransa, ludzie wytrzymali 2 zwrotki
    bez wychodzenia z kosciola po mszy. Bylem na prawde pod wrazeniem
    bo zazwyczaj wychodza ( ja tez srenio w polowie pierwszej zwrotki)

    Pozdr
    haze

  • 5. Data: 2010-04-12 11:12:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    haze wrote:

> [...]
    > bez wychodzenia z kosciola po mszy. Bylem na prawde pod wrazeniem
    > bo zazwyczaj wychodza ( ja tez srenio w polowie pierwszej zwrotki)

    Bo to sa piekne polskie hymny walki. Nie trzeba byc klerykalem czy tez
    nawet w ogole wierzacym
    by to czuc: ta muzyke, ta potege wspolnych glosow. Boze cos Polske,
    Gaude Mater Polonia.
    Bogurodzica- piekna ale sie spiewac nie da przez niewytrenowanych bo to
    przeciez jest chor gregorianski.
    Ja w ogole wychowalem sie jako male dziecko(czerwone ksiazatko w
    Bydgoszczy) do wtoru piosenek,
    ktore byly zakazane i ja o tym nawet nie wiedzialem. Dopiero po latach,
    jestem na emigracyjnej akademii w Swinindon,
    rok 1976 i chorek dzieci spiewa pod nadzorem jakiejs starej Pani
    Harcmistrz. Hang on, mysle sobie, to brzmi jakos tak
    znajomo- matka mi to do snu spiewala gdy mialem ze 3 lata. A to byl
    Marsz Pierwszej Brygady. Piekna piesn.