  • 1. Data: 2010-04-12 06:06:17
    Temat: Re: jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
    Od: k...@o...pl

    > Czy giełda jakoś reaguje na takie wydarzenia? W sumie nie będzie to miało
    > chyba bezpośredniego wpływu na gospodarkę, ale giełdy znane są z tego, że
    > reagują emocjonalnie. Pamiętacie może co było po atakach na WTC? Czy
    > spodziewać się możemy jednorazowej reakcji, dłuższego trendu, a może niczego
    > szczególnego?

    Tu się okaże kto rządzi w tym kraju, czym są nasze władze i jaki wpływ mają na
    sytuację bieżącą. Gdyby coś takiego przydarzyło się w USA czy W. Brytanii, to
    zapewne byłby krach, ale na folwarku kolonialnym cóż może znaczyć np. Prezes NBP o
    prezydencie nie wspomnę. No ale może jest inaczej i będzie poniżej 2000 wig-20?

  • 2. Data: 2010-04-12 08:40:06
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Po zastrzeleniu JFK w USA giełda przyglebiła tylko na 1 dzień. Na drugi
    dzień rano mega luka w górę i dalej hossa.

    DJ

  • 3. Data: 2010-04-12 09:13:08
    Od: k...@o...pl

    > Po zastrzeleniu JFK w USA giełda przyglebiła tylko na 1 dzień. Na drugi
    > dzień rano mega luka w górę i dalej hossa.
    >
    > DJ

    Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń. Może prezydent to jeszcze nic
    takiego, ale prezes NBP, rozbite dwie partie opozycyjne, sztab generalny, a i tak
    giełda nawet nie drgnęła może dlatego, że całe nieszczęście stało się w sobotę.
    Jeden wniosek jest oczywisty. Nie ma na giełdzie drobnicy, a cała giełda jest
    kontrolowana przez instytucje. Spekulanci odchodzą w niebyt.

  • 4. Data: 2010-04-12 10:27:40
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń.

    On nic nie porównał tylko zaprzeczył Twojej teorii, a Ty teraz mieszasz w
    odpowiedzi na bardzo rzeczowy argument.

  • 5. Data: 2010-04-12 10:28:35
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń.

    zresztą to Ty porównałeś...

    on odpowiedział że źle kombinujesz

  • 6. Data: 2010-04-12 11:00:51
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zresztą to Ty porównałeś...

    > on odpowiedział że źle kombinujesz
    Przecież nie piszę aby się wymądrzeć tylko dlatego, że mam jakiś pogląd na
    sytuację i chcę się dowiedzieć, czy jest słuszny. Po stwierdzeniu, że źle
    kombinuję mogę nabrać tylko przekonania, że jest słuszny, bo nie usłyszałem
    innych rzeczowych argumentów. Finansjera ma gdzieś nasze marionetki, którymi z
    resztą sama kręci. Nie ma jednych będą inni ślepo wykonujący polecenia.

  • 7. Data: 2010-04-12 16:32:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > którymi z
    > resztą sama kręci. Nie ma jednych będą inni ślepo wykonujący polecenia.

    nie ma to jak wyciągać wnioski... To że gpw nie zareagowała tak jak
    "powinna" według ciebie nie oznacza ze twoje wnioski się automatycznie
    uprawomocniły. Może nie zaregowała z innych powodów ?

    george