    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IKE
    Date: Wed, 20 Jul 2005 12:57:26 +0200

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:42de25b3@news.home.net.pl...
    > Czy jako osoba pracujaca za granica i nie placaca podatku w polsce moge
    > korzystac z Indywidualnych kont emerytalnych? Jesli tak to w ktorych
    > bankach / instytucjach. Pozdrawiam.

    mozesz w dowolnym funduszu, obywatelstwo polskie jest wytarczajace (byc moze
    nawet niekonieczne), tylko ze to wg mnie sie nie oplaca zupelnie jesli
    wykonuje sie zagraniczne przelewy (oplata za przelew zezre dowolny zysk na
    100 lat do przodu) chyba ze ktos tu w kraju bedzie placil
    w wykazow funduszy w internecie sporo