  • Data: 2009-12-07 19:27:14
    Temat: Re: IKE - gdzie?
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    turczy pisze:

    > Naprawdę uważasz że w latach 70 opłacało się kupić złoto żeby je teraz
    > sprzedać?
    > czyba zapomniałeś jakie wtedy były realia rynkowe i ile kosztowało złoto.
    > Powtarzasz chyba jakieś banialuki wklepane ci przez reklamy sprzedawców.
    > W chwili obecnej za kilogram złota jesteś w stanie kupić :
    > - samochód średniej klasy
    > - 1/3 kawalerki we Wrocławiu
    >
    > A w latach 70?
    > Nie chcę bajdurzyć ale z tecgo co pamietam to starczyło by na pare
    > domków jednorodzinnych, samochód
> [...]

    W PRL złoto, podobnie zresztą jak dolary było poważnie przecenione bo to
    była jedna z bardzo niewielu możliwości przechowywania majątku w
    bardziej płynnej i trudnej do wykrycia formie.

    Wartość nieruchomości też jest bardzo względna. Zdarzali dosyć często
    się ludzie którzy budowali domy kompletnie nie przewidując miejsca na
    samochód bo wychodzili z założenia że na taki luksus ich nigdy stać nie
    będzie.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik