  • Data: 2009-12-07 20:52:01
    Temat: Re: IKE - gdzie?
    Od: "mm" <jvgrxq.@.cb.barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał:

    > No zobacz od tygodnia mają i to za darmo. Niestety zmianę robiłem w
    > listopadzie. Za rok więc transfer do BOS będzie

    Ja kiedyś otworzylem sobie IKE w DM PKOBP. I jest OK. Dla mnie super.
    http://www.bdm.pkobp.pl/index.php/id=ike_inwe/zone=-
    1/section=ogol
    Teraz już są tańsze, bo oferty się trochę polepszyly (obniżyli prowizje) i
    niektóre są bez prowizji rocznej. Ale mimo to koszty roczne są pomijalne -
    0,25% wartości aktywów nie mniej niż 20,00 zł.

    Bossa w zasadzie to samo, tylko brak oplaty za prowadzenie + daytrading:
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=1005&news_id=15225

    Jest jeszcze wbk...

    Ogólnie jednak, nie ma się co za bardzo przejmować oplatami, póki na koncie
    nie będzie więcej niż 30k :)