eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING BŚ Maestro prepaid - czy rzeczywiście takie fatalne kursy??Re: ING BŚ Maestro prepaid - czy rzeczywiście takie fatalne kursy??
  • Data: 2003-08-02 12:44:03
    Temat: Re: ING BŚ Maestro prepaid - czy rzeczywiście takie fatalne kursy??
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik podający się za Waldemar Godel<n...@o...info>
    nagryzmolił(a) w news:3f2bb15f$1@news.home.net.pl:

    > Wezcie pod uwage, ze bankomaty zagraniczne, a w szczegolnosci
    > niemieckie maja bardzo czesto minimalna prowizje.
    >
    > Wyglada to tak, ze prowizja wynosi 3% ale nie mniej niz np. 5 euro.
    > Moga to byc inne kwoty - warto dokladnie czytac na bankomacie

    Nie rozumiem. To mam płacić prowizję 3% min 5 euro dla banku z którego
    jest bankomat i dodatkowo jeszcze 3% dla ING BŚ ????
    Myślałem że tylko w stanach zdarzają się bankomaty z prowizją.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl