eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING BŚ Maestro prepaid - czy rzeczywiście takie fatalne kursy??Re: ING BŚ Maestro prepaid - czy rzeczywiście takie fatalne kursy??
  • Data: 2003-08-02 14:09:10
    Temat: Re: ING BŚ Maestro prepaid - czy rzeczywiście takie fatalne kursy??
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:3f2bb15f$1@news.home.net.pl...

    > Wezcie pod uwage, ze bankomaty zagraniczne, a w szczegolnosci niemieckie
    > maja bardzo czesto minimalna prowizje.

    Cos wymyslasz...
    Prowizje sie placi SWOJEMU bankowi.

    > Wyglada to tak, ze prowizja wynosi 3% ale nie mniej niz np. 5 euro.
    > Moga to byc inne kwoty - warto dokladnie czytac na bankomacie

    Z tym, ze to jest ostrzezenie na bankomacie skierowane do Niemcow.
    Ciebie dotyczy tabela prowizji wystawcy karty.
    Wiem, ze istnieja bankomaty, ktore MAJA wlasna prowizje doliczana do
    pobieranej kwoty, ale tu nie o to chodzi.
    Na bankomacie w Kolonii, ktorego uzywalem byly napisy o minimalnych
    prowizjach 10 i 20DEM, a i tak zaplacilem tylko 3,50zl...;-))

    --
    Pozdrowienia