  • Data: 2008-03-07 19:01:04
    Temat: Re: ING Bank Slaski i ich "bezpieczny" system
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zami" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fqri2q$m9m$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Opisze krotko moja dzisiejsza sytuacje.
    > Dzisiaj pierwszy raz wyknywalem przelew z konta prowadzonego przez ten
    > bank
    > za pomaca "nowego ING ONline". Jakie bylo moje zdziwienie, ze wykonalem
    > przelew bez autoryzacji (a powienien przyjsc do mnie sms).
    > Zadzownilem na InfoLinie i Pani uprzejmnie wyjasnila mi, ze nie wszystkie
    > operacje dokonywane na moim koncie beda autoryzowane. O tym decyduje
    > system
    > i on stwierdza, czy dana sytuacja w ktorej wykonuje przelew jest
> [...]

    W jednym z największych banków świata, HSBC, po zalogowaniu za pomocą numeru
    klienta, daty urodzenia i dwóch liter z hasła nie ma już ŻADNYCH
    zabezpieczeń. Możesz dowolnie wykonywać przelewy online na dowolny rachunek
    NA ŚWIECIE!

    Ot, zabezpieczenia.

    A przy przelewach wewnętrznych chyba w żadnym banku nie żądają autoryzacji!
    Come on, człowieku, jest to przesunięcie pieniędzy między TWOIMI WŁASNYMI
    kontami!

    k.