  • Data: 2008-03-08 05:14:37
    Temat: Re: ING Bank Slaski i ich "bezpieczny" system
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chairon napisał(a):

    > Bzdura!

    Nazwałeś moją wypowiedź "bzdurą" bo?

    > Przeczytaj mój wątek w tej samej sprawie. System nic nie sprawdza poza
    > kwotą. Nie ważne też czy już wykonywałeś jakieś przelewy na danych
    > rachunek czy jest on wykorzystywane przez Ciebie po raz pierwszy. Oto link
    > do wspomnianego wątku http://tinyurl.com/yvxrws

    Przeczytałem. Zauważyłem, że cichym bohaterem jest nienazwany
    "włamywacz", który mógłby "namieszać"... A przecież to, że z Twojego
    punktu widzenia wygląda, że system nic nie sprawdza wcale nie znaczy, że
    system nic nie sprawdza :) Problem wydaje się więc być psychologiczny a
    nie techniczny ;) Jedyną ciekawą rzeczą w Twojej wypowiedzi było to, że
    ktoś mógłby się włamać na Twoje konto i powysyłać przelewy do TPSA i
    Energetyki z czystej żywej złośliwości ;) To się nazywa "bo tatuś
    zostawił włączonego laptopa" i faktycznie może być dla użytkownika
    uciążliwe - jednak przed tego typu wydarzeniami żadna forma autoryzacji
    nie ochroni ;)

    j.