  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: ING Bank Slaski i ich "bezpieczny" system
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <8...@n...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <d...@n...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <d...@m...googlegroups.com>
    Date: 9 Mar 2008 12:54:43 +0100

    krzysztofsf napisał(a):

    > Wiec wymienilismy wylacznie poglady, przy czym uwazam, ze twoja
    > interpretacja nie ma nic na poparcie w regulaminie. Ja przytoczylem
    > fragment o tym, ze kazda poprawna autoryzacja nie podlega reklamacji.

    Na co odpowiedziałem, że logicznym jest, że skoro w regulaminie
    rozróżnia się logowanie i autoryzowanie to są to różne elementy.
    Napisałem, też, że możesz to jednoznacznie roztrzygnąc zwracająć się do
    banku z pytaniem jak nalezy ten zapis interpretować. Mysle, ze jak
    otrzymasz odpowiedz z banku to mozemy kontynuowac ;)

    > Jesli sporna sprawa dotyczy duzych sum (pytanie, kto takimi obraca na
    > tym koncie direct?) to procedury wyjasniajace sa do uruchomienia.
    > Jesli ktos ci podprowadzi dwa tysiace, to zycze powodzenia w
    > wyjasnianiu tego przez organy scigania z operatorem telefonicznym do
    > spolki.

    Hmm... Ale to dotyczy w zasadzie calego systemu bankowego i nijak ma sie
    do omawianego tu problemu polegającego na tym, że ING wprowadziło
    pojęcie "transakcji niskiego ryzyka". Nawiasem mówiąc czy znasz chociaz
    jedna osobe, ktorej ukradziono (w Polsce) metoda wlamu na konto 2 tys zl
    i byla to wina slabych zabezpieczen i taka osobe bank odmowil uznania
    reklamacji?

    j.