  • Data: 2008-03-09 15:51:24
    Temat: Re: ING Bank Slaski i ich "bezpieczny" system
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lwh" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:fqs96u$p8d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Sagittarius" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Dla mnie nie do przyjęcia. Natychmiast bym się rozstał z takim cudownym
    > bankiem
    > Jako posiadacz neostrady, która często zmienia IP i źle działa kurwicy bym
    > dostał. Limit czasu na odpowiedź prawie zawsze byłby przekroczony
    > To ja już wolę nieszyfrowany SMS ważny minutę.

    Żaden operator nie gwarantuje dostarczenia SMS-a do odbiorcy, ani tym
    bardziej dostarczenia w określonym czasie. Racja, kanał SMS zazwyczaj
    działa, ale nie daje żadnej pewności.

    Ja już wolę kody jednorazowe na papierze. Taką listę kodów przepisuję,
    przekształcam (np. do kodów dodaję 101, dzielę przez 2, itd.) i zapisuję na
    swoim koncie email/www. Mam zawsze dostęp online. Żaden hacker nie zgadnie,
    jakiego przekształcenia użyłem :) I nie muszę mieć naładowanej komórki i
    zasięgu sieci.