  • Data: 2007-02-27 19:11:29
    Temat: Re: ING-Bankomaty za free!!!
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):
    > No wlasnie... ja wyplacam gotowke przewaznie raz na miesiac i tyle. W
    > tym celu moge specjalnie nawet do bankumatu pojechac, pomijajac juz fakt
    > ze euronety sa wszedzie, wiec specjalnie jezdzic nie musze.

    nie wiem, jak to robicie :-)
    Ja potrzebuje znacznie czesciej.. roznie, ale czesciej, zawsze cos
    wypadnie
    A to transakcja na allegro z osobistym odbiorem, a to przesylka
    kurierska za pobraniem ze sklepu internetowego (jutro np.), a to
    musze cos kupic w kiosku (bilet 90-o dniowy ZTM, oplacany gotowka),
    a to fryzjer, a to... no zbiera sie tego - przeciez nie za wszystko
    da sie zaplacic karta/przelewem

    Sierp