  • Data: 2008-01-30 18:50:52
    Temat: Re: ING Direct
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Darmowe przelewy masz przecież w Multi, więc po co ci konto z darmowymi
    > przelewami? IMO wydaje mi się, że tandem b(re)anków powinien aktualnie w
    > pełni ci wystarczyć z racji tego, że opuszczasz Citi - miałeś zmniejszać

    Chodzi mi np. o przelanie z tego konta na jakies inne (np. na Multi).
    Wiem, ze mialem ograniczac ale cos mi to nie wychodzi :)

    mBank to ma byc konto rezerwowe, na wypadek gdybym dostal na ulicy w leb
    i stracil portfel (czego oczywiscie sobie zycze). I nie moge stracic
    karty rezerwowej, zwlaszcza ze za miesiac to bedzie moja jedyne debetowka :)

    Na szczescie mam konto w Inteligo, wiec zamowie sobie tam karte
    (przezyje 0.99zl/miesiecznie) i zaczne znowu uzywac. A pozniej bede sie
    zastanawial co dalej :)

    --
    Mithos