    From: "Darek " <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING Direct jako konto wspolne
    Date: Mon, 21 Feb 2011 20:41:00 +0000 (UTC)

    > W duzej wiekszosci twoje oczekiwania spelnia Alior, konto moze byc wspolne,
    > jedyny koszt to 5zl/mies za karte spelniajac warunki wplywow lub depozytow.
    > Jezeli nie chcesz ponosic oplat za karte to pozostaja inne konta np. DBnet,
    > ale tu mozna miec obiekcje do systemu nie w pelni on-line.

    Alior odpada, bo nie bedzie to konto glowne, czyli za karte bylaby oplata 5 +
    4 zl, a za dwie karty (bo to ma byc konto dla 2 osob), to wyjdzie 18 zl/m-c.

    DBnet jest calkiem ciekawa propozycja. Dzialanie w pelni online nie jest mi
    koniecznie potrzebne, wiec propozycja do rozwazenia. Przewaga nad ING Direct
    jest m.in. taka, ze rowniez za granica bankomaty sa bez prowizji.
    Przetestowalem demo systemu na ich stronie i wyglada calkiem znosnie.
    A jak z niezawodnoscia tego sytemu transakcyjnego DBnet?