  • Data: 2008-01-10 22:12:44
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" fm5pre$71t$...@n...onet.pl

    > Nie wiem jak było/jest w ING bo pomimo, że konto miałem, a nawet
    > ustanowiony dostęp przez internet to nigdy się tam nie zalogowałem
    > (m. in. z powodu Javy) a potem mi się już nie chciało.
    > Napisałem ogólnie co mi w bankowych (i nie tylko) interfejsach
    > nie odpowiada. Zdaje się, że masz nieco podobne zdanie w tym
    > względzie. Za to w innych niwątpliwie różne...

    Wiesz... Przed rokiem był tam konkurs... Za przelew można było
    wylosować telewizor... Przez półtora miesiąca wysyłałem dziennie
    kilkadziesiąt przelewów. :) Po tych kilkudziesięciu (po groszu
    lub po kilka groszy na swoje konto w Inteligo) ich system się
    zapychał i dawałem sobie spokój. :)

    Ale zanim system się zapychał -- słałem, więc chyba trudne (czy czasochłonne) to nie
    było. :)

    LC