  • Data: 2008-01-16 10:40:08
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: Krystek <s...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Gorsza niż w Śląskim być nie może nawet w Millennium.
    > BTW -- w Millennium w niektórych oddziałach nie jest wcale źle -- na
    > oko. (ale na razie próbować nie chcę)

    Zła, niezła. Mnie wystarczyło, że poskarżyłem się centrali banku na
    pewną sprawę i nie dość, że ją odkręcili, załatwili ekspresowo, dzwonili
    do domu z przeprosinami i przeprosiny ponownie usłyszałem w oddziale, to
    jeszcze w ramach przeprosin dostałem prezent (nie, i nie był to - słynny
    na tej grupie prezent od banku - długopis ;))

    K.