  • Data: 2005-11-17 11:12:51
    Temat: Re: ING OKO USD %
    Od: "miecznik" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sarpedon <f...@t...cy> napisał(a):

    > ja zastanawiam sie nad ulokowaniem u nich wlasnie eur i usd. wszedzie
    > indziej jest mniejsze %. decydowac sie?

    Porównaj jeszcze z ofertą MultiBanku. Zauważyć należy, że MultiBank pozwala
    uniknąć podatku belkowego. Można się zabawić w zakładanie x razy lokaty w
    celu uniknięcia podatku, a nawet uzyskania wyższego zysku. Wystarczy porównać
    ile da zysku:
    a) 1 lokata na 100 USD na rok przy 2,65%
    b) 100 lokat po 1 USD na rok przy 2,65%?

    Istniej jeszcze możliwość negocjacji wyższego oprocentowania (nawet do 4%)
    dla oferty Aquarius.