    From: "Marcin" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING OKO i Fundusze z PSI Kumulacja
    Date: Fri, 31 Jul 2009 07:06:36 +0000 (UTC)

    MK <m...@i...pl> napisał(a):
    > Gdybys wyplacil 20 razy to byloby wiecej... A tak z ciekawosci, bo to mnie
    > intryguje od rozpoczecia watku... jaki jest cel robienia 20 przelewow w
    > ciagu 14 dni? Czy ta umowa jest podobna to tych telekomunikacyjnych na
    > liczbe doladowan? ;)

    Nie :-) Ja po prostu odkladam jakies nieduze kwoty co miesiac, tak na
    przyszlosc dla dzieci. Do tej pory robilem to w SFI mBanku, ale poniewaz mam
    dwojke dzieci, mam jakies swoje oszczednosci, wiec nie chcialem, aby mieszlao
    mi sie wszystko w jednym worku.
    Dlatego wybralem 2x PSI Kumulacja. A tutaj aby miec podglad interentowy i aby
    latwo i BEZPLATNIE robic przelewy do tych funduszy, to poradzono mi OKO - ze
    bede tam wplacal, a OKO samo i za darmo rozdysponuje pieniadze pomiedzy
    wybrane przeze mnie fundusze.
    Okazalo sie, ze ani OKO nie potrafi samo tak rozdzielac, ani nie jest to za
    darmo. Dlatego jestem na maksa wkurzony na ING i ich pracownikow.
    Dlaczego 20 przelewow? Bo wybralem 5 funduszy, mam dwa PSI i wplacilem to co
    mialem juz odlozone wczesniej plus to co zamierzalem wplacic "za lipiec".