eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING, a czytanie ze zrozumieniemRe: ING, a czytanie ze zrozumieniem
  • Data: 2010-03-18 09:52:26
    Temat: Re: ING, a czytanie ze zrozumieniem
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 18 Mar 2010 09:04:06 +0100, Pyrtek
    <u...@n...com> wrote:

    > Czołem Waszmościowie.
    >
    > Czy komuś z Was zdarzyło się otrzymać merytoryczną i rzeczową odpowiedź
    > na post wysłany ze strony "kontakt - zgłoszenie problemu" ?
    >

    Dwie reklamacje złożone tą drogą rozpatrzone szybko i co najważniejsze
    pozytywnie, mimo że musiałem nieźle skracać opisy problemów żeby się
    zmieścić w wymaganej liczbie znaków. Zdecydowanie więcej zastrzeżeń mam co
    do jakości obsługi okienkowej (a głównie, jak mi się wydaje, pokraczności
    ich systemu informatycznego - adresy niby zmienione a korespondencja szła
    nie tam gdzie powinna, włącznie z kartami i pinami do nich)


    --
    Pozdrawiam
    RobertP.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1