  • Data: 2013-06-10 18:38:03
    Temat: Re: ING daje znow 200zl
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-10 16:18, Klebespachtel pisze:

    > Najbardziej mnie interesuje czy transakcje kartą poprzez systemy
    > szybkich płatności będą się wliczały do tych 1000zł (mam na myśli
    > transakcje gdzie podaje się nr karty i kod CVV2)? Przecież ogromną
    > większość sklepów internetowych w Polsce obsłguje PayU i pochodne.
    > Regulamin jest niejednoznaczny, wysłałem im maila.

    "w odpowiedzi na Pana e-mail uprzejmie informuję, iż płatności
    kartą przez system PayU nie są wliczane do transakcji bezgotówkowych
    uprawniających do uzyskania premii 200zł. Dodam, iż weryfikowane są
    wyłącznie standardowe płatności bezgotówkowe w punktach
    handlowo-usługowych oraz płatności internetowe przy użyciu danych z
    karty (z wyłączeniem systemu PayU, PayPal, DotPay, BluePay, PatByNet,
    Transferuj.pl, Homepay, jak również pokrewnymi systemami działającym na
    tych samach zasadach jak wskazane powyżej."

    Mogą to jakoś sprawdzić?

    Przy płatności kartą poprzez powyższe systemy w blokadach i później
    historii karty pojawia mi się przeważnie tylko i wyłącznie nazwa sklepu
    internetowego w którym robię zakupy.

    Można w ogóle w Polsce zapłacić w internecie kartą inaczej niż przez te
    systemy powyżej (oraz ich pochodne)?