    From: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ING] ekarta pP
    Date: Tue, 1 Nov 2005 21:23:46 +0100

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Próbował ktoś nią zapłacić ? Ja próbowalem i dostałem "odmowę wystawcy".
    > inna karta przeszła bez problemu. W ING w blokadach nic nie ma.

    Właśnie wykonałem dwa testy. Wysłałem poprzez PayPal 2 euro na inny swój
    e-mail i transakcja została wykonana pomyślnie. Próba wysłania większej
    kwoty aniżeli saldo konta karty kończy się niepowodzeniem i wyświetlany jest
    ten komunikat:

    This payment cannot be completed because your credit card has been denied by
    your credit card issuer. For details on why your card was denied, please
    contact your credit card issuer's customer service department. You may want
    to try using a different credit card or choose eCheck instead. To do this,
    please click the More Payment Options link.

    Wygląda więc na to, że przynajmniej jeśli o PayPal chodzi, to karta działa
    poprawnie. W blokadach rachunku karty nic nie ma, ale saldo konta się
    zmniejszyło i przypuszczam, że wszystkie informacje pojawią się dopiero
    jutro, kiedy system bankowy będzie on-line. Jak na razie, to wydaje mi się,
    że karta działa, a jak będzie dalej to się okaże. Zresztą ja ją tylko do
    PayPala chciałem i jak na razie nie mam zastrzeżeń.

    --
    chairon