  • Data: 2005-11-01 21:34:44
    Temat: Re: [ING] ekarta pP
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > A skąd założenie, że to był sklep wirtualny?

    Chyba stąd, że jak kupowałem eKartę, to mnie uprzedzali, że ze względu na
    jej nietypowy kształt niektórzy sprzedawcy mogą potraktować to jako żart i
    nie zezwolą na zapłatę przy pomocy "tego czegoś". Przyznaję szczerze, że
    kształt jest rzeczywiście ciekawy, a że temat dotyczył eKarty, która z
    założenia jest przeznaczona do płatności wirtualnych, bo normalne można
    zrealizować przy pomocy innych kart, to założyłem, że w tym wątku pytającym
    chodzi o transakcje wirtualne. Być może założenie błędne, ale tak właśnie to
    zrozumiałem :)

    --
    chairon