  • Data: 2007-09-01 14:09:33
    Temat: Re: ING i księgowanie zaległych opłat
    Od: Beerman <k...@...o.c.z.t.a.f.m> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Mam pytanie - jak zachowuje się ING w przypadku próby zaksięgowania
    > opłaty i braku wystarczającego salda?
    >
    > Tzn. debetują i księgują mimo wszystko, do tego karne odsetki/opłaty i
    > przewalone na resztę życia ;-) czy jest coś takiego jak "zaległe
    > prowizje" i opłata się zaksięguje dopiero, gdy będzie z czego pobrać?
    >
    > Mam tam aktualnie OKO w PLN, ale bez zawartości i zastanawiam się co się
    > stanie, gdy wyślę SMSa sprawdzającego saldo. Koszt wysłania SMSa przez
    > bank - bodajże 25 groszy za sztukę. :-)
    >
    > WN
    w ING przy poleceniu zaplaty i braku srodkow na koncie przywalalo kare
    chyba 5zł i odrzucało transakcje. Jesli chodzi o takie duperele jak
    oplata za sms, debetowke albo wycofana juz oplata za prowadzenie konta
    studenckiego - zawsze po prostu powstawalo ujemne saldo konta, bez
    zadnych odesetek ani kar. Ale tutaj mowie o ROR a nie OKO w ING