  • Data: 2002-09-02 19:18:02
    Temat: Re: ING i limit zadłużenia - długie
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to był też ING BSK ?? czy inny bank ?
    > Bo ja jak ustalałem swój obecny debet jakieś trzy lata temu też wystarczyła
    > historia rachunku i nic więcej. I cała sprawa trwała raptem pół godziny.

    Ja jak jakieś trzy lata temu ustalełem debet, to też nie chciałem zbyt dużego.
    Dzisiaj,
    kiedy jestem stałym i imo dobrym klientem żeby go podwyższyć do kwoty większej,
    musiałbym
    stanąć na głowie i zrobić masę różnych innych śmiesznych rzeczy, żeby się dowiedzieć,
    że
    to niestety nie wystarczy.
    Grzegorz