  • Data: 2002-09-03 07:15:51
    Temat: Re: ING i limit zadłużenia - długie
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Własnie ciekaw jestem Waszej opinii jak to wygląda w innych bankach i
    który
    > jest godny uwagi jeżeli chciałbym przenieść konto ??

    Odradzam Millenium - mam bardzo podobna sytuacje mianowicie po dwoch latach
    uzywania VC, (przy wniosku moglem zabezpieczyc ja lokata, w wysokosc prawie
    2x limitu). Karta z malymi wyjatkami przez caly okres uzywania miala 100%
    terminowej splaty. Kiedy niedawno okazalo sie ze musze wycofac lokate -
    powiedziano mi ZAPOMNIJ. Oddalem wiec VC poszedlem do BZWBK i bez wiekszych
    formalnosci dostalem VC z zadawalajacym limitem.
    Nie za bardzo to rozumiem, jak mozna traktowac stalego klienta gozej niz
    przychodzacego z ulicy.
    pozdrawiam Pawel