  • Data: 2007-08-24 18:02:15
    Temat: Re: ING - karta do OKO
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kubiczek pisze:
    > Dostał już ktoś tą kartę? Jaka to karta? Visa Electron? Debetówka
    > zwykła czy przedpłacona?
    >
    > Być może zrobią taki myk, że będzie to karta przedpłacona która posiada
    > własne subkonto, ustawione na profil OKO (toip & %) ;)

    Dokładnie tak jest :)
    Dziś odebrałem kartę, jest to Maestro przedpłacona "Domowa Kasa", a jej
    subkonto ustawione jest na moje OKO. Karta ma ważność do listopada 2008,
    ale w umowie jest zastrzeżenie, że data ta nie ma znaczenia, karta ważna
    jest do końca roku. Nie wykonywałem jeszcze transakcji, sprawdziłem
    tylko saldo konta w bankomacie.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/