  • Data: 2003-07-15 12:11:44
    Temat: Re: [ING] klienci wieja
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15 lipca 2003, Dave rzecze:

    > etam. ING dziala szybko jak dzialal a w kolejce do bankomatu to dawno tak nie
    > stalem jak w ostatnia sobote.. Moze dlatego ze rzadko w soboty korzystam z
    > bankomatu ale mimo wszystko bylem zdziwiony ilu jest jeszcze klientow ING...

    Ja jestem klientem ING bo musze. :(
    Mam kredyt samochodowy, oraz pozyczke odnawialna, kredyt jeszcze przez
    3 lata do splaty (zostalo 12 tys), pozyczka od 2 lat -10 tys, bo nie
    jestem w stanie na razie tego splacic, a niska rata 200 zl miesiecznie
    jeszcze jest do przezycia. Jeszcze jednym powodem, ktory mnie trzyma
    przy ING jest BSKOnline - lepszego systemu online jak na razie nie
    widzialem. Glowna zaleta jest brak tokena, listy kodow i innych tym
    podobnych pierdol. Gdyby w BSK dalo sie oddzielic linie kredytowa
    i odnawialna od RORow i zrobic jakies cos w rodzaju "polecenia
    zaplaty" np. z mBanku, to moze bym zrezygnowal juz dawno. Coz jeszcze,
    mam 2 konta, na nich debet lacznie 5 tys... Gdzie dostane to samo???
    Takze dla stazu kont zostane chyba. Miec konto ponad 7 lat to jednak
    cos znaczy i inaczej podchodza do takiego klienta nawet panie w
    okienku. Obecnie do mojego pracodawcy przyszla oferta zmiany RORa
    w Konto Prestiz, dla pracownikow mojej firmy, za jakies tam smieszne
    pieniadze... Musze zadzwonic i spytac na jakich to jest warunkach.
    Bo gdyby mi sie udalo zmienic chociaz jedno konto na Prestiz, to
    byloby juz calkiem niezle - a glownie chodzi o wyplaty z bankomatow
    za darmo.
    --
    Leszek A. [The chance of a lifetime is passing you by.]
    Szczepanowski [ Use it or lose it in the wink of an eye. ]