  • Data: 2003-07-15 13:27:00
    Temat: Re: [ING] klienci wieja
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15 lipca 2003, Michal 'Amra' Macierzynski rzecze:

    [..]
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/tslplus.html
    > Czyli zaplacisz i tak prowizje ;)

    Juz sie wszystko dowiedzialem. Jako szary obywatel nie jestem
    wlascicielem zadnej hipoteki, domu ani nieruchomosci :/
    Czyli Multiplan i WWJ mnie nie dotycza. To jest tylko dla tych,
    ktorzy moga wniesc takie zabezpieczenie kredytu. Dla szarych
    ludzi nie ma opcji przeniesienia wszystkich swoich kredytow
    i zobowiazan w jedno miejsce. c.b.d.u. :/
    Swoja droga, w tej ofercie powinno to byc wyraznie napisane.
    Bo co z tego ze napisza ze zabezpieczeniem tego kredytu jest
    hipoteka nieruchomosci - powinni dodac "nie ma innej mozliwosci"
    Ot co.
    --
    Leszek A. [The chance of a lifetime is passing you by.]
    Szczepanowski [ Use it or lose it in the wink of an eye. ]