    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ING] sesje elixir
    Date: Fri, 1 Jul 2005 20:24:26 +0200

    :-(... wrote:

    > Dla mnie ROR ING BSK jest darmowy, choć nieoprocentowany.

    Gratuluję, bo za konto VIP płaciło się 30 zł. Zmieniło się?

    > Mam wszystkie bankomaty polskie bezprowizyjne.

    Mnie na tym tak bardzo nie zależy, ale to nie jest taka wielka rzadkość, ale
    skoro darmo to już coś.

    > Obsługuje operacje zagraniczne

    Ja też. I to przez internet. Ale może to jest już w INGbankonline - nie
    widziałem.

    > Prowizje od bankomatów zagranicznych są względnie niskie.

    Ja też. A jak chcę wypłacać drobne poniżej 400 zł to mogę kupić do tego
    kartę przedpłaconą ING ;-)

    > Oferuje "talię" kart, kredytów.

    Kartę kredytową ING mam bez ROR - darmo dają a ja strasznie "cwaniakuję" jak
    mawia Michał.
    Karty charge uważam za bezsensowne, taniej mi wychodzi wypukła debetówka.

    > Podobnie jak mbank daje zadowalające odsetki na różnych kontach
    > lokacyjnych. Jak jest potrzebny żywy człowiek to w dowolnym oddziale
    > doradcy mnie obsłużą.
    > Porównywanie ich do mlinki byłoby obraźliwe dla personelu ING BSK.

    Nie wiem kogo Ty tam spotykasz. W mieście Z. w personal banking była taka
    pani, której musiałem wytłumaczyć że zamówiona historia rachunku za III
    kwartał ma obejmować okres 1.07.2005 do 30.09.2005 a nie do 28.09.2005 jak
    jej się wydawało. Wcześniej z głupia frant zapytałem o możliwość operacji
    buy-sell-back na obligacjach. Zapisała sobie nazwę na kartce żeby się
    zapytać w biurze maklerskim. Dziewczyny na mLinii może nie znają się
    specjalnie na bankowości, ale ten bank nie udaje czegoś czym nie jest.

    > Nie jest to zapewne najlepszy bank dla każdego mieszkańca Polski, ale
    > na Śląsku jest bardzo powszechny, występuje wiele oddziałów , prawie
    > w każdej dzielnicy.

    To fakt. Ale ja oddział odwiedzałem 4 razy na rok. Odwiedzałbym dwa, gdyby
    III kwartał w ING trwał do tyle ile w kalendarzu.

    > Ja mam "za sobą" testowanie kilku banków i już następnych mi nie
    > trzeba. Czy chcesz mi doradzić lepszy bank ?

    Mogę, ale pisałeś że następnych Ci nie potrzeba?

    Bogdan B.