eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zgłoszenie "incydentu" › Re: ING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zgłoszenie "incydentu"
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zgłoszenie "incydentu"
    Date: Tue, 01 Jun 2010 23:52:35 +0200

    kamil d <k...@t...pl> writes:

    > To dla mnie oczywiste tyle, że to temat na inną grupę ;)

    > Jasne, że masz rację ale w wypadku podrobienia potwierdzenia istnieje
    > opcja zgłoszenia tego w mennicy (czyt. ING) jako "incydent". Skoro

    Ale tu nawet nie wiemy, czy ING ma cokolwiek wspólnego z tym incydentem.

    Przecież, jeśli potwierdzenie przelewu było sfałszowane to (o ile dobrze
    rozumiem sytuacjię) konto nadawcy mogło być nieistniejące i przypadkiem
    znaleźć się w puli obsługiwanej przez ING.

    Więc wcale nie jest wykluczone, że za miesiąc z ING dostałbyś odpowiedź,
    "takie konto nigdy nie było prowadzone przez ING i proszę ścigać samemu
    osobę która ten dokument przedstawiła"

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin