eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zgłoszenie "incydentu"Re: ING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zgłoszenie "incydentu"
  • Data: 2010-06-03 09:56:14
    Temat: Re: ING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zgłoszenie "incydentu"
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Coś ma -- jak rozumiem, podrobiono kwit z tego banku.

    jak mam komus wysylac potwierdzenie to robie to przez inteligo, ktore za
    mnie wysyla i podpisuje cyfrowo maila.
    W Austrii pracują nad taką "stopką" w pdf-ie która zalety podpisu
    elektronicznego przenosi na papier (na dokument pdf). I żeby to miało
    sens to również pozwala zweryfikować ten papierowy dokument czy nie jest
    zmieniony i pasuje do podpisu - oczywiście nie ręcznie ale podając w
    sieci odpowiednie dane do weryfikacji.

    Jak ktoś się nie boi niemieckiego to tu jest o tym:
    https://demo.egiz.gv.at/plain/projekte/signatur_im_e
    _government/pdf_signatur
    jak będziemy mieli od przyszłego roku klucze elektroniczne na chipie w
    dowodzie to przydaloby się coś w tym stylu - wtedy nam nikt pdf-a nie
    zmieni
    *** blad ***