eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - wypowiedzenie karty - interesujące...Re: ING - wypowiedzenie karty - interesujšce...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Curious" <c...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING - wypowiedzenie karty - interesujšce...
    Date: Sat, 20 Sep 2008 10:03:28 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <gb2aoh$17n$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <gb06cq$31br$1@news2.ipartners.pl> <gb0gb5$r7a$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline4527.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1221897810 1271 217.113.231.214 (20 Sep 2008 08:03:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Sep 2008 08:03:30 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    In-Reply-To: <gb0gb5$r7a$1@news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455352
    [ ukryj nagłówki ]


    > OK ale w sumie to nie rozumiem takiej zadymy jakš robisz tylko po to, aby
    > nie mieć karty. Jak się z niej nie korzysta to bank sobie prowizję
    > pobiera - jak od nieaktywnego klienta - ja tam za stówę zawsze w
    > miesišcucoœ kupię i nie ma problemu. Póki co - przeszedłem z Rajfiego -
    > nie mam z nimi problemu. Nie bardzo tylko rozumiem ich systemu
    > transakcyjnego - ale może to i dobrze (może logowanie z innego IP, może
    > kwota, może przeglšdarka - i tak ma być) - w razie czego zmieniam sobie
    > hasełko co tydzień i jest git :)
    > Jak ktoœ się chce czepić tej "niedobrej, skandalicznie zuchwałej"
    > insytucji jakš jest bak to może robić dym dotyczšcy 2 PLN miesięcznie :)


    I cóż ja poradzę, że nie rozumiesz :)

    Chodzi o zasadę - z formalnego punktu widzenia wypowiedziałem kartę, a bank
    powołując się na jakieś wewnętrzne procedury: dla swojej wygody, o których
    nie ma mowy w umowie i regulaminie próbuje mnie nakłonić do wizyty w
    oddziale.
    Poza tym razi asymetria: otworzyć zdalnie możesz (a kartę wręcz musisz), a
    zamknąć już nie?
    Przecież na pewno byłoby im wygodniej gdyby klient przyszedł do oddziału i
    otworzył rachunek - takich ograniczeń jednak nie stawiają... ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1