eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!Re: ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!
  • Data: 2011-02-27 13:07:23
    Temat: Re: ING zablokowalo mi karte - oskarza mnie o jej skopiowanie !!!
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl>

    > Czy ja wiem:
    > 1. ograniczenie terytorialne = oprogramowanie w serwerach (na obecne czasy
    > wcale nie jakieś super skomplikowane).

    I nie będzie tak, jak teraz, że firmy zlecają innym zagranicznym działania
    marketingowe by ominąć polskie prawo ?

    > 2. zabezpieczenie kart = technologia (np. RFID mifare miały być
    > bezpieczne, a się okazało, że parę sekund wystarcza do złamania =
    > skopiowania)

    mifare chyba nie jest zbyt reprezentatywne, legic może

    > Poza tym:
    > 1 - klienta na 100% nie obciążają transakcje w Afryce, jeśli wprowadził
    > ograniczenie do swojego podwórka,

    Ale na drugim końcu tej samej ulicy mogą go okraść tak samo jak w Afryce. I
    to, co proponujesz nic kompletnie mu nie da, a karta z podpisem cyfrowym da.

    > 2 - każdą technologię da się złamać i zawsze nie będzie pewności czy to
    > była kopia, czy facet był w Afryce i udaje, że nie był.

    Mowa o kryptografii ?