  • Data: 2005-11-03 22:41:31
    Temat: Re: INTELIGO KPINA
    Od: maho <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:
> [...]
    regulamin.htm#95494BB08495

    > PRZEPRASZAM BARDZO! CZY za "transakcje" mozna uznac probe autoryzacji jesli
    > terminal POS wydrukowal: TRANSAKCJA ODRZUCONA ODMOWA

    Terminale (prawie) zawsze piszą "Transakcja odrzucona", niezależnie od
    przyczyny, nawet jeżeli wogóle z bankiem nie mogą się połączyć (bo np.
    szef na zapleczu zajmuje linię).

    Więc pewnie mocno upraszczając, jeżeli bank wyśle do terminala
    potwierdzenie autoryzacji, ale w tym momencie coś zerwie połączenie i
    terminal tego nie otrzyma, to bank wie że trzeba zablokować, ale
    terminal tego nie wie, bank nie wie że terminal nie wie :).

    pozdrav

    maHo